سخن‌سرا

سخن‌سرا
طبقه بندی موضوعی

بیایید از نوشتن نترسیم

چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۳۷ ب.ظ

سخن‌سرا وبلاگی است برای تمرین نویسندگی.

سعی بر این است تا هر هفته با موضوعی مشخص وبلاگ‌نویسان علاقه‌مند را به چالش بکشیم. چالشی برای بهتر نوشتن.

موضوع چالش‌ها، پنجشنبۀ هر هفته مشخص می‌شود و شما می‌توانید تا پنجشنبۀ هفته بعد در چالش شرکت کنید. 

روزهای پنجشنبه و جمعه، به بازنشر مطالب و رأی‌گیری برای انتخاب بهترین نوشته‌ها اختصاص خواهد داشت.

بیایید از نوشتن نترسیم.




دریافت

موافقین ۲۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۲

نظرات  (۱۵)

ممنون از این ایده جالب و خوب

:)
پاسخ:
خواهش می‌کنم :)
بیگ بیگ بیگ لایک! :)
بدین‌وسیله مراتب ابراز حمایت خودم رو اعلام می‌کنم! :دی
+ دنبالیده شدید! بدنبالیدمون! خخخخخخ
پاسخ:
:))
ارادتمندیم دکترجان.
۰۲ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۰۲ آسـوکـآ آآ
از جایی که من میترسم
خارج از گود تشویقتون و تشویقشون میکنم:-)
پاسخ:
من یه سوال دارم. توی مدرسه زنگ انشاء داشتیم همه مون دیگه؟ خب پس ترس برای چیه؟
سلام حمایت می کنیم ولی خودم استعداد زیادی تو نوشتن ندارم
پاسخ:
سلام. :)
همینکه وبلاگ می‌نویسین یعنی اصل قضیه رو دارید. ماهم مثل شما بی تجربه‌ایم. باور کنین.

سلام 
ایده ی خوبیه . 
پاسخ:
سلام :)
ایدۀ خوب که زیاده. مهم ایده‌ایه که عملی بشه.
از نوشتن چیزی نمی دونم ولی از خوندن نوشته های دوستانی که نوشتن بلدن لذت میبرم 
پاسخ:
پس الان دارین چیکار می‌کنین؟ دارین می‌نویسین دیگه. نوشتن که شاخ و دم غول رو شکوندن نیست. همینه. :)
پس بنویسید.
درود بر جناب آقا گل شب تون خوش و عبادتها قبول 
چه عالی دست شما درد نکنه
این یک اتفاق خوب هستش 
سپاس و در پناه مهر خداوند شاد و پرتوان باشید (آمین)
پاسخ:
سلام. 
امیدوارم این اتفاق خوب میوۀ خوبی هم بده.

۰۳ خرداد ۹۷ ، ۰۱:۱۶ آسـوکـآ آآ
من همون موقع هم اعتماد به نفس خوندن نداشتم
و تمام سعیمو میکردم نوبتم نشه
و جواب داد
جز یکی دوبار تو راهنمایی
دیگه انشا نخوندم


پاسخ:
حالا جلوی جمع نخوندین ایرادی نداره. ولی بنویسین. :)
ایده خوبی هست موفق باشید شایدم شرکت کردم :)
پاسخ:
ایدۀ خوب وقتی خوبه که عملی هم بشه. :)
پس حالا که میگید ایدۀ خوبیه، بنویسید و شرکت کنین.
۰۳ خرداد ۹۷ ، ۰۴:۲۵ آشنای غریب
چشم
سعی میکنم بیایم ونترسم
پاسخ:
احسنتکم :)
این شد حرف حساب.
چه خوب :) احسنت به شما. و جزاکُم الله!
پاسخ:
ارادت یا شیخنا. :)

یاالله
: )
آقاگل قهرمان     حمایتت می کنیم

پاسخ:
از قدیم گفتن بهترین امر به معروف امر به معروف عملیه. پس شرکت کنین. :))

۰۳ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۳۷ 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
سلام 
چه خوب :)
منم تلاش خودمو در این راستا میکنم.
پاسخ:
سلام :)
لطف می‌کنی.

۰۹ خرداد ۹۷ ، ۲۱:۴۷ احمدرضا ‌‌
چه ایده خوبی! ولی بهتر می‌بود اگه مطالب چالش اول همینجا منتشر میشد و بعد از تموم شدن چالش توی وبلاگ های شخصی انتشار پیدا می‌کرد. چون به علت اینکه مخاطب وبلاگ ها برابر نیست، رای ها ممکنه دقیق و حساب شده نیاضه
پاسخ:
رأی‌گیری رو جدا ایجاد می‌کنم. بعلاوه اینکه مسابقه‌ای در کار نیست. هدفمون درحال حاضر فقط کسب تجربه است. نه چیز دیگه‌ای. :)

۱۹ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۱۰ امیرمحمد اکبری
کی شروع میشه؟
پاسخ:
سلام.
شروع شده. پستای جدید وبلاگ رو ببینین.
تا امروز دو تمرین انجام دادیم و رفتیم سراغ تمرین سوم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی